01 February 2008

Verse Vis versies

Beste bezoeker,
Op deze blog wil ik laten zien waar ik zoal mee bezig ben wat het schilderen betreft. Vandaar dat ook dat de schilderijen niet in alle gevallen pas worden geplaatst als ze af zijn (of als ik er klaar mee ben), maar juist ook als ik bijvoorbeeld alleen de achtergrond veranderd heb. In veel gevallen zijn de afgebeelde schilderijen dus vroegere versies van wat uiteindelijk een voltooid werk is geworden. Zo geeft dat mij een indruk van mijn eigen werk en is deze blog wat ik wilde toen ik er aan begon; een schilderdagboek.

2 comments:

VeraValstar said...

Aha, zit dat zo, nu begrijpen we het....het is een schildersdagboek!! Joegheeeee.

Unknown said...

Anne Frank is er ook heel beroemd mee geworden, ohnee dat was geen schilder. Hitler wel, maar die schreef kampfboeken, en zijn huisdier, die schreef een dagboek van een herdershond. Nouja, zo zie je maar weer de literatuur brengt ons allen samen. Hoezee!