11 October 2007

Herten & Geiten




Vandaag heb ik een beetje gewerkt aan dit schilderij, maar gelukkig heb ik er kortgeleden nog een foto van gemaakt. Het ziet er nu dus iets anders uit, maar iets, want het is vrij groot (130x200cm), dus het valt niet zo op dat de geitjes nu wat realistischer ogen en de duif (in de boom rechts) wat duidelijker is geschilderd.


Iemand noemde het een 'arcadisch landschap'. Ikzelf noem het voorlopig nog 'Herten en Geiten', hoewel dat arcadische wel een beetje de bedoeling is. Ik sta open voor suggesties.

4 comments:

mrcvndrhlst said...
This comment has been removed by the author.
mrcvndrhlst said...

ik zou win butler aan 1 boom hangen. aan de zijkanten is nog wel plek.

mrcvndrhlst said...

astronauten willen we zien! succes, liefs, m.

Anonymous said...

deze vind ik geweldig! maar zo te lezen heb je hem dus al een tijd geleden veranderd. lopen er nu austronauten door heen? dat is dan vooral de schuld of verdienste van marc. gr. JC